H&M Skin and Nail Tattoo

Petit Trois- tattoos H&M

Een tijdje terug kwam Bourjois met hun geweldige tattoos voor zowel je nagels als op je huid. Helaas waren deze al erg snel uitverkocht en ook nog eens erg duur, gelukkig bestaan er van veel producten dupes en dus ook van de Bourjois tattoos.

Ik kwam de dupe iets meer dan een week geleden tegen bij de H&M, mijn ogen vielen meteen op de zwaluwen want wat zien deze er ontzettend leuk uit! Naast de vogeltjes kunnen we onszelf ook voorzien van sterren, kersjes, diamanten, een ankertje, een strikje, hartjes, katten, een klok (waarom zou je een klok op je nagels of huid willen?), en nog een aantal andere figuurtjes. Voor maar €2,95 nam ik ze met een big smile mee naar huis.

Petit Trois- tattoos H&M

Hier zie je alle tattoos, een aantal zijn super leuk maar er zitten toch ook echt wel een paar missers bij…

Petit Trois- tattoos H&M

Wat hebben we nodig? De tattoos, witte nagellak (andere kleur kan ook maar dan zie je de witte randjes), basecoat, topcoat, een schaar, een spons, en een bakje water.

Petit Trois- tattoos H&M

Begin met een basecoat. Hierna breng je 2 laagjes witte nagellak aan.

Petit Trois- tattoos H&M

Petit Trois- tattoos H&M

Laat je nagellak goed drogen. Als je dit niet doet kunnen er deukjes inkomen als je de tattoo gaat aanbrengen. Als je nagellak is gedroogd kun je het gekozen figuurtje uitknippen.

Petit Trois- tattoos H&M

Haal voorzichtig het plastic van het figuurtje af. Als het plastic eraf is voel je dat het figuurtje plakt, zorg er daarom voor dat je er niet aankomt en dat je hem meteen met de plakkant op je nagel legt.

Petit Trois- tattoos H&M

Maak de spons goed nat en dip hem voorzichtig op de nagel waar het figuurtje al op ligt. Goed deppen, het velletje weer van je nagel afhalen en je hebt opeens een prachtige nailart!

Petit Trois- tattoos H&M

Petit Trois- tattoos H&M

Als allerlaatste breng je een laagje topcoat aan, dit om te zorgen dat de tattoo goed blijf zitten. Op deze manier kun je al je nagels voorzien van de leuke figuurtjes.

Het resultaat vind ik super gaaf, je moet goed kijken wil je zien dat het een tattoo is. Ook blijven ze door de topcoat wel een paar dagen zitten. Jammer dat niet alle figuurtjes klein genoeg zijn voor op je nagels maar voor €2,95 kan je ze best wel een 2e keer kopen toch?

Petit Trois- tattoos H&M

Petit Trois- tattoos H&M

Ook heb ik een van de tattoos op mijn huid aangebracht. Ik vind het effect op zich wel leuk maar ik ga dit denk ik niet vaker doen dan deze ‘test’ keer. Op de foto zie je het niet maar in het echt zie je wel dat er een klein randje om de tattoo heen zit, niet echt mooi. Ook blijft het maar een paar uur zitten, je kunt ze dus beter gebruiken als nail tattoos!

Als nail tattoos vind ik ze erg goed werken, en het effect is gewoon echt top! Als je bij de H&M langs gaat en je ziet ze toevallig zou ik ze zeker eens proberen.

Hebben jullie ook al nail tattoos geprobeerd? X Lieke

16 gedachten over “H&M Skin and Nail Tattoo

  1. Pingback: Inspiration #4 | petit trois

Plaats een reactie